»Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.«
»Obleke je ustvaril zelo nadarjen moški z enim samim namenom – narediti žensko še lepšo.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»To je tudi zagotovilo za prihodnja sodelovanja in delovanja v modni industriji. Ob ponudbi službe za priznano blagovno znamko, bi ostala v Parizu.«
»Bilo je tako nadrealistično! Vsekakor sem čutila težo tega, ker je Versace tako ikonična, legendarna modna hiša, ki je v svoji modni ligi. Vse sem doživljala zelo čustveno, od samega začetka se mi je zdel zgodovinski trenutek.«
»Vesela sem, da je Versace postal del družine Prada. Z Giannijem sva vedno zelo občudovala Miuccio, Patrizio in njuno družino. Počaščena sem, da imam blagovno znamko v rokah tako zaupanja vrednega italijanskega družinskega podjetja in pripravljena sem podpreti to novo obdobje za znamko na kakršen koli način.«
»Kot je zatrdila, je želela dati ekipi modne znamke priložnost, da ji sami pojasnijo, 'kako se je kaj takšnega lahko zgodilo'.«
»Bolj ko bo političen ... bolj bo trpela blagovna znamka, o tem ni debate.«
»Praznovanje za našega dragega Alberja je bilo čarobno. Gre za izjemen poklon človeku, ki smo ga imeli vsi tako radi. Zelo smo ponižni zaradi izjemne podpore vseh, ki so sodelovali pri pripravi modne revije, in vseh tistih, ki so se nam lahko pridružili na to zgodovinsko noč.«
»Začelo se je s tem, da sva hotela narediti modno znamko, prvi koraki so bili t. i. 'daily outfits' na profilu na Instagramu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju